Saturday, 19 November 2011

BM, BI, MM, SEJ. huhu dah lepas dah pun . Lega lha sked! insyaalah dapat keputusan lulus dgn cemerlang! AMINN ;) Then hari jumaat takda paper lha katekan . engatkan hati nak tido jew satu hari kan . Then terlupa pulak sekolah JEPUN nak datang sekolah aku. Wah , heppi bule . Last year sekolah, first day dapat tgk moment yang best ny. seawal 7pg aku datang sekolah, Haha, kalau tak mesti aku belum bangun lagi pagi ney kan. Dengan harapan nak hilangkan stress dalam diri lha konon. Haha, euwww.
Snap gmba dgn kawan aku yg sempoi sorang ny . Haha
Haha, harap couple kau tak mara ae aku amek gmba dgn kau. Bukan senang nak jadi gyle sempoi macam harini. Okay cukup. mybe ny last day aku bole heppi2 dkat sekolah tuh . menghitung hari jew kan nak tinggalkan sekolah ni. Haha, sayang bole, 5tahun ? segalanya disini. disini la aku jumpa Dea (mf). disini la aku Dapat kenal Puteri yaya, Segalanya disini. Sumpah sedeh bole nak lepaskan korang semua. ;(
Then harini lagi sekali aku kene lepaskan kebahagiaan bersama KANAKO& MISAKI . Cantek sngat diorang doe. Jealous bole tgk muka dea yang putih gebu uhh. Haha. Jauh gyle bule perbezaan dengan aku . cube guees brape umo diorng ? haha. 7teen. Susah gyle nak cakap dgn diorang ny . Cakap BI pun susah . Jum tengok gamba2 diorang , Sorry laa tak clear sangat pakai hp.
Ariel , kanako, misaki, man .


Hee, tengok muka kawan2 aku nie suka kan diorang tengok awek2 ny , Hee, perempuan jepun lawa2 , tapi lelaki jepun ? ermm. paham2 sudaa. Hee, sorry!