Saturday, 6 August 2011

Alhamdulillah , semuanya telah berakhir . ;)

asalammualaikum ,
Dulu , kita selalu bersama kan ? kita lepak sama2 , gy sekolah sama2 . 
Bile ada kesempatan tok berdua , kte takan pernah lepaskan itu .
Aku sayang kaw sebagai sahabat baik aku sendiri .


Tapi itu dulu ,sebelum kaw berpindah ke rumah baru kw . 
Tapi itu dulu , sebelum kaw ada adek kesayangan kw uhh ,


Tapi sekarang , segalanya sudah berubah ! .
Yew , mungkin semua neh kesilapan aku yang suka cakap tanpa berfikir baik buruknya , 
Mungkin aku yang telah merosakkan persahabatan kita sejak dulu . ;(
Mungkin aku jua yang telah membuat kaw memutuskan persahabatan kita .
Tp , hanya ada satu perkara yang aku nak beritahu kw .
Kaw tetap yang terbaik untuk aku ! & kw jua tetap sahabat aku selamanya . 
insyaallah . 
Aku berharap bulan puase neh ALLAH bukakan pintu hati kecil kw uh tok maafkan aku ,. 
wasalam.