Sunday, 21 August 2011

cinta dari hati ;(









Sebelum ;(


Maafkan saya.
Saya teramat saket hati dengan awak.


Awak buat sesuatu tanpa pikirkan perasaan saya.
Semalam, hari neh, dan tak tawu sampai ble saya saya betol2 mara dengan awak 
.
Buat masa sekarang neh biarkan saya sorang-sorang membawa diri ,
Biarkan saya memujuk hati saya yang kecewa dengan sikap awak terhadap saya ini .


Awakk,




Pergilah cari someone yang bole gantikan tempat saya dihati awak satu hari nanti ,
Takot nanti hati saya tak dapat terima awak lagi.


terima kaseh,




selepas 2hari ;)


Maafkan saya sygg , tak tegoo awakk . 
sengaja biarkan lagu rest of my life uhh berlalu mcm tuh jew .



Sengaja tanak answer call awak uhh , 
Biar awak tawu saya teramat saket hati dengan awak ,


Kalo lha saya bole baca hati awak time uhh ,
Saya nak sangat tawu apa awak rasekan sama seperti saya ?


Apa awakk pikirkan tentang akhir dari hubungan kite ?
dari 12.10.2008 sampai hari ini ,


ALhamdulillah , syukur sangat2 dapat kekal bahagia bersama awak ,
walaupun kengkadang uhh ada jew orang yang cuba tok pisahkan kite berdua ,
ermm (takda mood nak bahas die) .


Saya nak awak tawu , saya nak tengok awak bahagia .
walaupun kebahagiaan tuh datang bukan dgn saya ,






Akhir kata dari saya, Terima saya seadanya .
paras rupa seseorang tak menjamin awak bole bahagia dengan dia kelak .

Sayangg awak MF <3