Saturday, 22 October 2011


21-22.
wahh suka gile tgk orang kawen nie. Emm! Cantik&kacak. sepadan lha senang citer, 
suka gyle tgk pengantin . err! kengkadang uh terpikir jugak bile lha aku dapat duduk atas pelamin uh kan , sape lha pangeran aku nanti ekh? hihii. Opps!!tengok uhh dgn nana jew lha aku dapat duduk atas pelamin yang serba indah uhh. Jealouse bole ;( cantek sangat pelamin deaa.

 
aku dgn nana shahre ;)
time ni malam berinai , huhu. gamba pengantin tak dapat amek , sebab terlambat 3minit jew. emm. so kami jela yang possing atas uh . sorrry! ;) malam tuh aku dapt banyak sangat ilmu. belaja banyak sangt tentang erti hidup sebenar. Semua yang terjadi ada hikmahnya. Aku redha dengan segala ketentuan tuhan. <3



Dari tepi jew dapat amek gamba ;(


Suka gile tyme ni. ;)




paluan kompang.;)

                                         
pengapit dea cantek nyer !
then sekarang time kami ber posing . hihii. Semua pakai baju biru . aku jew ganjil dekat situ. pink . ;)

yan. nana. erna


yan, piqa. nana ;)
hadiah uhh . ;)


nanapika.



                                                    wonderful day today <3 iloveyou guys !