Thursday, 27 October 2011

mulakan entry dengan senyuman ;)
arhhh. aku nak lupakan semua tuh laa. tolong laa. Jangan buat aku bertambah benci dengan kau.
Yew mungkin. aku terlampau ekod kan hati sangat kan. Erm tapii. Saket doe. terlampau saket, Maseh terbayang2 perkataan 'Sayang' yang korang sengaja tayangkan tuh. ermm. pikir hati aku tak saket pew. ermm. sabar jelaa. mungkin aku yang terlalu berharap  berbaik dengan kau balek bie. Tapii, tuh semua jauh sekali akan terjadi. Memaafkan dan menerima ,2 perkara yang sukar untuk ditafsirkan. tawu tak! Fullstop! Maafkan akuu. aku takan mungkin biarkan hati ini terus disakiti lagi, ;(
Maafkan aku sekali lagi. Aku tak bole maafkan kau ! arrrhh. Aku harap takn jumpa lagi orang yang same mcm kau lagi dlm life akuu. sampai sekarang aku tak bole terima apa yang CD cakap dgn aku. menyakitkan hati betul ! Sumpahh saket hati. err.