Sunday, 16 October 2011

Harini, tak semua yang kita harapkan itu pasti akan menjadi milik kita kan ? haa. 
entah kenapa tetibe tangan nie gatal plak nak update pasal kau. emm. rindu bole? <3
maafkann akuu. aku dah lukakan hati kau yang kecil tuh. akuu mintak maaf der.
selama ni aku tak pernah tipu perasaan aku terhadap kau. yaa . memang susah untuk aku melafaskann benci  , tapi bukan pada kau dan sesiapa lagi. apa yang aku mahukan sekarang hanye lha segulung doa untuk ku teruskan kehidupan ini tanpa kau disisi. Jujur dalam hati akuu tak rela kau pergi. Sumpah tak!  


Piqa mintak maaf, piqa tak pujuk hati awak yang terluka tuh. tunggu piqa k. piqa try focus pada SPM piqa dulu. piqa try belaja masak , piqa try tok sambung stdy. piqa try tok cari kerjaa yang boleh membela nasib piqa satu hari nanti. then tyme uh piqa pujuk hati awak. dats my promise! thanks for everything. piqa takan siasiakan hubungan kita ni okea sayang.  

p/s; mirul fazrin, mf, yul, bie, ucuk. what ever you are and what ever your name I Will Always Love You Forever! <3