Friday, 30 December 2011

Aku harap entry nie last buat kau .
kau tengok sekarang kau dah bahagia kan , Kembali semula dgn dea ? 
tape dalam hati aku tiada tinggal perasaan tuh lagi untuk kau .
Aku pun dah tak jelouse lagi dengan deea.

Aku harap segalanya akan bertambah okay selepas nie . Cukup untuk semuanyaa .
Tiada lagi sisa kenangan kita . Kau hapuskan semua nya begitu juga aku ,
Biarkan aku hidup begini mulai sekarang ,
Tiada lagi tangisan untuk kau . 

girls, aku dah tak mara kau , aku tawu hati kau ade name ex aku kan . Biarlah 
aku tanak aa gadoh pasal lelaki nih , cukup lha sekali dan terakhir .
tiada apa lagi yang dapat dipertahankan dalam hubungan kita . 
 4tahun cukup bagi aku dan kau ! 

walaupun susah untuk aku lupakan kau derr , takpa aku cuba ! Aku tanak sakitkan hati sesiapa lagi lepas ni .
aku cuma harapkan kau bahagia dengan kehidupan kau tanapa aku ,
lagipun kau sempurna , pasti ade jodoh yang baik untuk kau .

aku sedang mengenali hati budi seseorang ,
Biarkan aku bersamanya , 
Semoga dia yang terakhir untuk aku ,
I try be the best person for you sayangg , 
MF


untuk kau linda, segalanya sudah berakhir , puas hati kau sekarang ,
aku menyesal ade kawan macam kau .
kalau aku kate aku benci selamanya aku benci .
Thanks untuk segalanyaa .


jangan kau tayang muka kau depan aku lagi ,
kalau kau tanak perasaan nih bertambah teruk untuk kau ,
Aku takan maafkan kau , errhh dah malas aku nak cakap pasal kau . buang masa, 
jangan kau pujuk hati aku, Hati aku dah kering untuk kau kawannnnnnnnnnnnnnn! 


Have a nice day .semoga kau hidup tenang kawan ! 

I happy with you ! <3