Sunday, 11 December 2011

Ombak rinduu with my beloved friend . Actually susah sangat kiteorang nak keluar bersama, Finally dapat jugakk , Thanksssssss korang ;) 


 They are my Bestfriend dat I ever had ;) I love You so much friend . Thanks willing to be my best thing for the rest of my life ;) 

 
 Yeah , hari ini aku bahagia sangat , entah tak tawu kenapa , Excited kod nak tengok aaron aziz yang comel2 uhh , Euwwww ;) ombak rinduu I'm comingg , Waiting for me okayyy sygg . 



Okayy Jumm jco kejapp , sebelum tunggu movie pkul 4pm . Haa, nasib baik tak dapat sit depan sekalii . kalau tak , haa saket tengkok lha kiteorangg . Hahaa . 

Okayy , jumm lha tengok jew gamba kiteorang nehh , Haha , tak tawu nak tulis apa lagii . Yang penting rindu aku dkat Aaron dah terubat , Hee . 


Okay yang kat atas nie, nana shahre , kawan aku yang paling sempoi . Haha , dalam wayang dea orang pertama yang nages dulu tengok Ombak rindu uhhh , Hee. chill babe ;)

 
Okayy nie yann , kawan aku yang paling susah nak jumpaa. Haha, padahal sebelah rumah jew. dea sayang sangat dekat Bf dea , setia uhh . Hee . Dah hampir 2tahun dahh. Hope korang bahagia okayy . 

 Last sekali., amoy , kawan aku yang paling tua , tapi kecik jew orang nyer. Hee . Lame sgt dah tak lepak dgn dea, Haha biase lhaa orang bz keje . Cari duit nak kawin katenyer , Hee ;) Thankss a lot dah banyak keluarkan duit untuk kiteorang yew kak long ;) Iloveyouuu. cium skett , 'muaahhh

  nana. patutnyaa aku yang pakai colour purple . dat my favourite colour okayy ., takpaa lha , yang penting , aku suka sangat tengok kau harini , sumpahh cantekk dhoe. bulat itu sweet ;) Makin bulat lha kau nana oii . Hee , oppssss !


 

 girls , control seket muncung uhh , kang kene tarik nanti , Janji dengan aku taw lepas ni , kalau nak keluar mesti ber4 , tak bole berdua lagii dahhhh . Hehee. untung lha korang ade bf kann ? Kayy jealouse neh. euwwww. 


 Lase entryy special untuk gamba aku yang tak seberapa nak comel neh , Hehe. Okayy best lha kau piqa oii dapat jugak tengok Aaron aziz kesayangan kau uhh . Hee walaupun jealouse dgn maya karin , takpaa janji hati kau selalu untuk dea , Fann kayy , tak lebeh ,
kayy nak bgtawu neh , esuk genap 2bulan aku single . motif ?

Takpa dah biasa dah, plsss jangan cerita lagi pasl bf korang dengan akuu . Jealouse bole. Haha/

p/s ; Sumpahhh! happy sangat harinii dapat spend mase dengan korang , walupun tak lame tapi tetap dihargai . untukk aaron aziz. I minat gyle dgn youu . 

kiteorang dah berombak rinduu dalam movie tadii . Hee , Sukesuke ;)