Saturday, 3 December 2011

wish you were here <3! 
Mase sekolah rendahh , citacita aku nak jadii GURU .
Mase sekolah menengah , citacita aku nak jadii ARCHITECT .

Besar sungguh impian akuh tuh kann ? Hee. Hidup tanpa tujuan SESAT oiii .
Mase sekolahh rendah duluu , Aku NERD gyle,
Pakai stokin panjang, bawak beg besarr, bawak botol airr yang nyonyot uhhh .

Haha, kalau engad2 balek pasal sekolah rendah kan, Rase macam nak tergelak sendirii .
Haaa. Dulu time darjah6 , aku pernah minat  sorang mamat neh . Kecik2 pun dah gatal kan ?
Haha. takpaa laa. dapat lha rasekan MINAT dkat lelakii . 2006


Sekolah menengah Kebangsaan Permas Jaya 2 , 2007-2011
Segalanya disini , mase form1 . Haha cinta pandangan pertama aku ?
yekk, Hee betul kew apa aku cakap niee,. Haha ,  <3






mohammad amirul fazrin md kamil , <-----------
He last for me ? yeahh ! I hope So. Selama 5tahun aku sekolah situ . 4tahun uhh jugak kite couple .

Heyy guys yang kat luar uhh , enad senang sangat ea seorang perempuan bole setia pada pasangannya Selama bertahun2 lamanyaa. Okayy untung lha kau pernah jadi ex-bf aku kan, aku pernah bagi hati kecil neh untuk kau , aku percayakan kau 100% , aku kenalkan kau denagan family aku . aku jage kau sayang .
Senang citer you are my everything ;) 12.10.2008 until 12.10.2011 <3
Okay tutup buku , tanak story pasal couple2 neh lagii . Thanks pernah jadikan piqa special dhati MF .
piqa  hargai semua uhh , piqa tak pernah mara dengan semua neh , Cume piqa bersyukur kita diberi peluang untuk sedar kesilapan maseng2 kan ? Start New life kayy .



MAULIDIYA / PUTERI YAYA. <---------
yaya? kasar tapi dalam hati ada taman bunge ;)

selama 3tahun kiteorang kenal , Aku dah cukup bahagia kenal dengan kau sayang , Segalanyaa dengan kau , kau yang tak pernah jemu bagi aku nasihat , walaupun kengkadang uh kate2 kau sering menyakitkan hatii, tapi tetap bermakna bagi aku .

Maafkan semuanyaa. Aku cuma nak kau tawuu. kau tetap kawan terbaik akuu ! Lepassni kalau aku dah takda disisi kau , Sayanggi kawan2 kau yang ada okayy Girls? Thanks for everything . Yaya nanti lepas habes sekolah nanti aku mesti AKAN rindukan kauu! Yaa mesti punyaa . Rajin2 lha tego aku dalam mimpi aku yew . Hee .

Lepasni kita same2 kejar impian kita masing2 kayy , Aku nak kau jadi Chef lepas kau dah keluar University nanti , Bole lha aku selau makan free dkat restoran kau nanti kan ? Haha , tak maluuuu.
Okayy cukupp, tanak nages lagi dahhh , Macam nak pergi mane jew kan ? Hahaa.




Netball SMK permas Jaya 2 !
Lepas nie, konfem aku rindu gyle dgn nak maen netball samesame lagi. Haha. Nak jerit dgn korang semua, nak main lompat2. Nak main golkan bolaaa . Dan banyak lagii , aku kenal erti sahabat daripada NETBALL . aku kenal erti kerjasama daripada netball . kalau bole teringin sangat nak join RAKAN MUDA mesti banyak function kan ? Erm tapii tak tawu macam mane nak apply . Korangg nanti kalau ade game lagi, Heloo- aku taw . <3

SORRY CIKGU, baju netball uh say tak beli , tak sempat dahh kan . Erm ;(
Nanti bulan3 , time result SPM keluar , insyaallah saya beli . simpankan 1 untuk saya tau . Jangan lupaa. 





Ya allah, semoga kau permudahkan segala urusan kami selepas SPM ni ;) Semoga kami dapat result Lulus dgn cemerlang dalam SPM kami nanti , Ya allah tolong jangan ambil kembali kebahagian aku ketika ini, aku bersyukur ya allah dengan apa yang aku miliki sekarang , Cukup lha kau telah ambil seorang lelaki yang amat aku cintai , cukuplah dia , aku redha dengan semua ini ;)





curi gamba drpd Shera ;) 


Terima kaseh untuk semuanya, Selepas nie takda lagi yang namanya ponteng kelas , kene denda kutip sampah . kene ambil fail pengurusan kelas, kunci kelas , perkhidmatan aku sebagai Ketua kelas sudah berakhir. Suatu hari nanti aku mesti rindukan semua ini guys ! always be my friends Forever ;)




buat roket ;)

Alhamdulillah , segalanya berakhir dengan kebahagiaan , tiada lagi sengketa antara aku dengan dea . tiada lagi istilah seorang musuh dalam hidup ku , Dengan pengalaman yang aku adaa, aku sentiasa cuba think positive dengan apa yang terjadi selama persekolahan ini . Aku bahagia dengan kehidupan aku sekarang , Alhamdulillah ya allah , Kau tidak jemu bagi kebahagian untukku ;) 



NH's here .


Last entry mesti sertakan gamba aku , Yeahh ,  NH  here ,  single . Jum berkenalan . Hahaa .  <3










O