Tuesday, 13 December 2011

lagu nehh khas untuk kau ! saddd

SAYANG ? tak semudah tuh aku bole sesuka hati jew nak lafaskan feel neh. Sekali CINTA uh aku dah bagi selamanya ia tetap jadi milik someone uh , 

Dan tak semudah tuh jugak orang nak percaya semua kata2 aku kan? Biarlah selagi aku rase kebenaran berada di pihak aku , selagi ituh aku mampu bertahan.

jangan tanye aku kenapa mesti dea yang aku sayang ? mesti dea yang aku percaya? mesti dea aku bagi HATI aku yang kecil neh.

pernah tak kau rase  derita merindu ? pernah kau rase saket dipermainkan ? Aku perempuan dan kerana itu lah aku ingin merasa terjamin bila dekat dengan orang yang aku sayang . 

kenapa mesti sekarang , kau cari cinta yang dah lama hilang. kenapa dulu kau biarkan cinta yang datang jadi hilang. Aku tak kuat guys! sumpahh tak kuat time uhh.  biarkan lah kau terus menyalahkan diri ini . Aku tak  pernah marahh cuma aku pasti kebenaran pasti terungkap tak lama lagi .

Biarlah aku sedar diri, siapa aku ? mane aku lahir ? aku pasti kebahagian yang selama nie aku cari bukan pada kau. dan bukan juga pada orang lain.tapi pada diri sendiri .  Cuma aku berharap satu hati nanti kau akan jumpa wanita yang terbaik untuk hidup kau , 

Okayy cukup, aku tanak cerita lagi , makin aku cerita makin saket hati akuu. Aku betul2 tak sangka orang yang selama nie dekat dengan diriku, turut menyalahkan diri ini, percaya aku pun tak kan, kay, terasa#

mungkin dengan cara aku kerja aku bole lupakan semua nie sekejap. Yaa I Hope So ! 

aku cuba belajar untuk menyayangi Diri sendiri sebelum aku sayangkan orang lain . 

pesanan ikhlas aku untuk korang semua, jangan pernah mencuba untuk minepu diri sendiri.belajar lha terima kenyataan walaupun ia sangat menyakitkan ! 

cukup aku sorang rase macam mane rase SAKET bile tinggalkan walaupun saat uh aku sangat memerlukan dea untuk terus berada disisiku !   

   Maafkan aku kalau entry neh, buat ramai yang teras hati, aku cuma nak kau tawuu aku tak sorang2 dekat dunia niee. kayy sedeh bole #

 aku masih berharap, lepas nie senyuman aku bole seperti nie lagii . Tolong lha jangan sengaja nak jatuhkan maruah oarang lain , Okayyy ,  cukup sampai sini .