Thursday, 2 February 2012

Bismillahirahmanirahim 
01.02.2012 ,  I happy today <3
Aku, yaya , angah ;)

 Akhirnya apa yang aku inginkan selama nie dikabulkan ALLAH, Segalanya berjalan lancar . 
yaya, kawan yang aku rindui selama ni , selepas dah lamaa tak hang sesamaa. Akhirnyaa. harini aku lepaskan segalanyaa. Rindu aku terubatt . Alhamdulillah , terima kasih tuhan .

aku bersyukur kau hadirkan seorang sahabat seikhlas Dia .(;

Buah hatiiiiiii piqa (;
 Harini , seriously aku happy sangat , syukur alhamdulillah . biarpun tadii aku terpaksa pergi sorang2 dalam buss, Yaya tertinggal bus , Selamat tak lambat sangat . Terkejut beruk aku tadi , risaokan dia pergi naik cab sorang2 . rupanya ade bus tadi . Sajee jew kan kau buat aku risao sayangg. 
  
yaya dan angah (;

Kan best kalau kau selalu tersenyum macamni big girls ! Hehe/.
tetiba rindu kan gelak ketawa mirul fazrin , 
ingat tau, walaupun kau jauh nun disane , aku tetap selalu merindui kau sayangg :)




 untuk korang yang tengah sekolah uh , Hargai lah kawan2 korang uhh. Aku cume nak bgtawu aku rinduu nak sekolah lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii , Tanak lha keje tak bestttttttt . ;/

Harini , aku puass berjalan , Haha tak puas ke cs , balek uhh bole sempat datang juscoo . Beli barang , ;)
Haaa 2012 dah readyy. Tahun nie umo aku 18tahun . ;)
tak ready lagii bebb ! 
tetibe takutt nak dapat resultSPM !



    
Jangan tanye aku kenapa , aku dah makin gemuk sekarang ni.
Haha, Jangan tanye aku kenapa aku makin bulat . ;)

Semua tuh effect daripada break up selama 2bulan ,
Haha, tapi alhamdulillah segalanya kembali normal .

 Aku bahagia dengan life aku sekarang , tolongggg jangan rosakkan lagi 
kebahagian yang aku ada sekarang ni . 


3tahun perkenalan kita ;)

 Aku hargai kau sebagai seorang teman . Aku sayangi kau sebagai selayaknya seorang bff ;)
Yaya, entah kenapa sejak pergadohan kita yang sekian lama uh , 
Aku takutt kehilangan kau lagi , Aku tanak sakiti hati kau lagi ,
Aku sayangggggggggg kau <3




nih untuk awakkkk ;) Hehee
Last entry gamba aku yang tak seberapa sweet nih . ;)
Its okayy , mirul tetap sayanggg , werkkk ! 
tapi 3bulan ni macam2 bule berlaku kan ,
mane laa tawu dia bawak balek awek n9 kew ?
Hahh ! standby dia, akuuu tanam dia hidupp2 dekat belakang ruma aku . 

Alhamdulillah segalanya kembali seperti dulu , ;)

 Cinta itu adalah perasaan yang mesti ada pada tiap-tiap manusia,
ia laksana setitis embun yang turun dari langit ,
bersih dan suci .
jika ia jatuh pada tanah yang subur ,
disana akan tumbuh kesucian hati ,
keikhlasan, setia, budi pekerti yang tinggi 
dan lain-lain perangai terpuji .