Friday, 17 February 2012

 i really miss HIM ! yaa, in fact /


lOVE IS BEING WITH GOOD FRIENDS /

We having known each other for almost 5year , 
our relationship is to hard before. 
to us , love is not all about romance ,
its about being able to understand each another. 

Dalam tegasnya ada kelembutannya. 
Ya, tuh yang membuatkan aku selalu pk kan kau sygg.,
piqa terlalu rndukan zaman persekolahan kita .
piqa rndukan segalanyaa. SMKPJ2 \

Form1 until now . 
Ia bukan jangka masa yang singkat ,
segalanya aku belajar darinya ,
Dia yang tak jemu2 membebel ingatkan sesuatuu yang akuu sering lupa.
Dia yang selalu membuatkan aku ketawa kembali .
Dia yang selalu buatkan aku jealouse dengan 2org ladies ;)

kengkadang uh kita tak nampak kebaikan orang , 
yang kita nampak keburukan dia jew kan ?
memangg itu lah cara aku sayangkann dia .

12.10.2008.\  
 jangan gelakkan kami. muka mase form2 . entah kenapaa aku sukaaa gamba ni .

27.06.2009 

Mase nii camping dekat teluk sari mersing . Masing2 tak mandii .
masammm lha awakk ;)

24.12.2010
  
mirull , aku sayangkan kauuu selamanyaa. 
tak kesah lha kau nakk pergi mane pun ,
aku tetap tunggu kauu sygg .

 5baiduri . cat kelass ;)

Aku teramat rindu zaman persekolahan aku lebih dari apapun .
cikgu , kawan2, netball, amek fail pengurusan . 
Tapi aku dah resign ketua kelas. ;)



muka lepas kawad kaki ;)

 ya, lepas sesi persekolahan 2011. kami dah jarang jumpaa. 
mirul yang dulunya aktif bermain hp .
tapi sekarang disekat , sebab PLKN . 
akuuu benci plkn.

taman bungaa. 2011
 
this is not Love story , This is story about LOVE ;)
12.10.2008  until now .