Thursday, 16 February 2012

FIESTIVAL LAYANG2 SEDUNIA .

harimau malayaa ;)


 Harini seawal 8pagi aku bangunn. Yela sejakkk mirul dahh takdaa ni ,takda siapa nak wishh selamat pagi sayanggg. ;( bangun sendiri, tido sendiri . semuanya sendiri . 

actt, pagi nii plan nak pergi masai jew , amek  camera  dah siapp/ happyyy
then, sajee jew snggah PG . tengok layang2 .

yelaaa, seminggu  dah bekerjaa . Dats y lha sajee jalan2 . Hee

 Jangan tanye aku kenapa, baju . selendang , scarf Lain colour .

#sebabnya aku suka bermain dengan colourr .
Tak kesah laa orang nakk cakap apaa . takk masukk hati punn. 

   MIERAA <3

She my oldbest friendd . Heee . Nama jew keje satu companyy , tapii jarang sgtt dapat berbual2 dengan dia . ade jeww orangg nak maraaa kan . werkkk ! haha

saya suka taman permainan .


 Time nii panas sangattt , dengan tak bawak payungg so stay jeww bawah pokok .

 shoppping jummm <3

 
Gamba ni khas ditujukan untuk mirulsayangg . 

Dah dekat sebulan kan tak jumpa biee , msg pun hari sabtu&ahad jeww. 
rnduuu sangat dengan kau sygg . Cepat lha balek jb !
piqa jnjy mase tuh , semua mase piqa hanye untuk mirul sorang jew .
teramat rnduu dengan kauu mirul ! Seriusly .

   
 k daa nak balek . bubyee awakkk yg hensem uhh . Haha. Sorry lha tadi saya sombongg .
saya tanak duakan mirul jew ! peace.
salamm .

 last picture ;)