Tuesday, 28 February 2012


Gadess ini sangat merindui zaman persekolahan . Kalau lha waktu boleh diputar kembalii .
ingin sekali dea menjejaki zaman persekolahn sesi2011 .
ia, best moment with my beloved friend maulidiyaa. 


 kami pernah kerja sesame , yang pleng bestt , Keje dkat sedap corner & big bundle . 
jujur dhoe tak pernah akuu rase happy bile dapat kawan macam kauu . 
kawan seikhlas kauu . Aku sayangkan kau yaya . 
sama lha macam aku sayangkan nana, 
Kita besar depan mata kita sama2 ,
kau nages , aku nages . kita nages sama2 .
Dalam kelas kita selalu bersaing kan ? bersaing secara sehad lhaa .
Kau suka fizik , aku pulak suka gyle kimia .
Tapi tak pernah lulusss ,  

  Kau lagi satuuu , ahaha. suka lha tuhh aku sayang kauu <3
nanaaaaaaa, lame tak jumpaa kauu syg. 
aku sibuk kerjaa , kau pulak sebuk nak SPM . 
Hehe. takpa2 kau focuskan duluu SPM kauuu . 
Jangan jadi macam aku last minute baru nak studyy , 
 okla, honestly, aku rindukan kornag berduaaa ;(